Sa pastram Romania curata! EcoMagazin - Ecologie si Protectia Mediului

marți, 10 noiembrie 2009

Povestea lor, poate fi şi povestea ta. IA ATITUDINE!!!!

Considera că te poate domina prin inocularea fricii; la fel ca în turmele de animale, instinctele bestiale ies la suprafaţă... Oare până când????








Şi dacă nu ripostezi, ajungi aşa.....Şi nu e nimeni să te ajute .Eşti numai TU şi el...


Dacă am să te bat, Tu vei şti de ce ... dar, oare are dreptul?



Te iubesc atât de mult, încât îmi vine să te ucid....

" Nu-mi place cum găteşti, eşti neîngrijită, te-ai îngrăşat ..aşa că îţi voi aplica o mică corecţie...."


M-am îndrăgostit de altcineva dar înainte de apleca, îţi las o mică " amintire" , aşa, să fiu sigur că nu mă uiţi..



Ele trăiesc printre noi, simt la fel ca noi, nu fiţi impasibili la durerea lor, luaţi atitudine....

OPRIŢI bestiile cu chip de oameni



                                           SPUNE STOP VIOLENŢEI