sâmbătă, 15 iunie 2013

Programul de exercitii Piloxing

Am gasit acest program sportiv pe Internet si unele femei care l-au incercat, afirma faptul ca si-au modelat corpul in doua saptamani. !?! Asa o fi, daca spun ele!

 Metoda ar consta in exercitii imprumutate din Pilates, Kickboxing si dans sportiv. Inventatoarea programului este Viveca Jensen , o antrenoare suedeza care ajutat mai multe celebritati sa dea jos kilogramele in plus. Am haladuit pe cam toate site-urile care vorbesc despre Piloxing ca sa vad exact in ce consta aceasta metoda si recunosc.... mi-a placut ce am gasit.
P.S Sa nu mai spun ca majoritatea care au abordat pe internet acest subiect s-au inspirat unii de la altii si toti au tradus din site-urile straine :) Deh! Tipic romanesc...... 

Deci....  As putea sa descriu exercitii insa, acest lucru nu ar fi de ajuto,r deoarece in cazul sportului se invata mai repede executia unui exercitiu prin intermediul vazului :)... Si am dat un search pe Youtube si am gasit mai multe filmulete cu renumita metoda.

Ceea ce este foarte interesant este ca aceasta se poate practica si in propriul dormitor, cu un laptop/dekstop in fata, deschis pe Youtube... Vii de la servici, trimiti copiii la joaca sau pe cei mai mici in grija lu' tata sau a soacrei si ....incepe Piloxing. Acum, fara  gluma, este un program care te invioreaza si daca mai pierzi din greutate si  iti mai si sculptezi formele, chiar ar merita efortul.

Pe site-ul Ralix.ro am mai gasit si cateva sfaturi necesare in timpul practicarii exercitiilor ( si cred ca autoarea lor, Nicoleta Légaré, nu s-ar supara ca le expun ) :

"-Nu uita sa respiri! Inspiratia si expiratia sunt cele mai importante acțiuni din cadrul unui antrenament, indiferent care ar fi acesta!
-Ai grija de spate! Unele miscari, chiar pe saltea, te vor face sa arcuiesti spatele! Spatele trebuie sa rămână întotdeauna perfect orizontal iar abdomenul incordatat, altfel, risti dureri ulterioare ale zonei lombare, cel putin, daca nu alte complicatii!
-Controlează-ti miscarile! Încearca sa respecti posturile cât de mult poți; mai mult valorează 5 miscari executate corect decât 30, incorect.
-Priveste întotdeauna in fata, înainte! Îndreaptă-ti umerii in pozitiile verticale si nu te mai uita la picioare sau la abdomen, mai ales cand executi abdomene (încearca sa privesti tavanul, mai degrabă!)….pe lângă poziția incorecta, favorizezi apariția prematura a ridurilor in zona gatului!
-Nu abandona dupa un singur antrenament! Dai timp corpului sa se obisnuiasca cu miscarile si creierului sa-si aminteasca poziția corecta! Încearcă cateva saptamâni, înainte sa iei decizia ca…asta e, programul asta nu e pentru mine…"




Video Piloxing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu