vineri, 29 iulie 2011

Exercitii de meditatie - Intrarea in starea Alfa

Starea alfa este definita de specialisti ca fiind starea in care creierul uman isi reduce frecventele de lucru in intervalul de 7 -14 cicli pe secunda, si in care in mod natural apare si starea de somn. In aceste nivele ale creierului sunt generate gandurile umane.
Nivelul alfa genereaza o alta perceptie a spatiului si timpului, diferita de perceptia din starea obiectiva, denumita starea beta de functionare a creierului uman, o stare specifica de trezire, in care functionam in fiecare zi, in care activam constient si producem toate actiunile din lumea fizica.
Secretul intrarii in alfa este relaxarea completa din punct de vedere fizic si mental. In ritm alfa nu exista spatiu si timp. La acest nivel se manifesta fenomenul Psi - telepatia, perceptia extrasenzoriala, premonitia. In ritm alfa se imbunatateste activitatea organelor interne, se normalizeaza tensiunea arteriala, se imbunatateste randamentul fizic si psihic. 
Dan Seracu a fost unul dintre cei mai importanti ocultisti si bioterapeuti din Romania. A fost un vizionar care a incercat sa-si imparta ideile cu cei care doreau sa asculte si sa practice. 
A inventat o noua metoda de lucru in starea ALPHA, Autocontrolul,dar a practicat de asemenea si diagnosticarea si terapia de la distanta. Dupa cum chiar el spunea, a inceput cu folosirea instrumentelor radiestezice, dar in timp si-a dat seama ca nu mai are nevoie de ele, acestea fiind doar unelte. A practicat si a scris carti despre Cristaloterapie, Divinatie, Kabbala, a scris o enciclopedie a Stiintelor Oculte, a tinut conferinte si cursuri in multe orase din Romania, a fost profesor si bioterapeut. 
Exercitiul 1. Intrarea in starea Alfa ( metoda lu Dan Seracu ) 
2 Intrarea în Alfa Etapa A - Intrarea în Alfa în poziţia culcat 
Dimineaţa după ce te-ai trezit, fă-ţi toaleta dacă este nevoie, după care revino în pat şi pune ceasul să mai sune o dată peste 15 minute (aceasta dacă cumva vei adormi din nou;se întâmplă uneori la început). Lasăradioul încet şi lumina mică, pentru a te obişnui să lucrezi în asemenea condiţii. Stai relaxat pe spate cu mana stângă întinsă pe lângă corp cu palma în sus, iar dreapta cu palma lipită de corp oriunde (stângacii procedează invers). Acestea ţi le cer deoarece în palma stângă există o chakra (se pronunta ciakra) secundara de recepţie, ca si in dreapta, dar care este de emisie. Chakra reprezinai un pivot de schimb şi metabolizare a energiilor subtile, adică un centru energetic. Prin poziţia recomandată nu există pericolul ca energia pe care o primeşti de Sus să o pierzi necontrolat. Închide ochii şi priveşte (pe sub pleoape) în sus, sub un unghi de 20 grade. Acest unghi este echivalent cu cel sub care priveşti din poziţia şezând un obiect aflat la 2 m de sol si la 3 m de tine. Motivele nu sunt încă clarificate, dar cert este că intrarea în Alfa
este cu mult mai uşuară. In aceste conditii poti spune  (mental) o propoziţie de felul Acum numar de La numarul ……………la numarul ………sic and ajung la 1 intru in cele mai adanci zone din starea Alfa " etc. Propoziţia poate fi modificată după cum îţi convine, dar o dată ce a iînceput să înveţi aşa nu o mai schimba!In prima săptămână începe număratul de la 100. Frecvenţa cu care pronunţi numerele să nu fie mai mică de osecundă. Fii atent doar la numărare! Numără rar! Vei simţi cum te cufunzi tot mai mult în starea de relaxare.Când ai ajuns la l eşti în Alfa, gata de a o folosi pentru orice fel de probleme avantajoase. Dar încă nu te grăbi, mai lasă ceva timp pentru asta până mai exersezi. In schimb savurează câteva minute această stare plăcută,paşnică Cu toate că doar simpla numărare de la 100 la te ajută să  aterizezi în Alfa, ai nevoie de cea 35-50 dezile pentru a învăţa activarea conştientă a zonei. Deci, în prima săptămână începi număratul de la 100 la l, în următoarea numără de la 50 la l, apoi de la 25 la l, iar apoi de la 10 la 1. In ultima săptămână numără de la 5 la l pentru a intra în Alfa; aAstfel ai învăţat activarea zonei in cea 5 secunde. Dacă se întâmplă să adormi, a doua zi la continuarea exerciţiului introdu un factor uşor stânjenitor, dar nu deranjant (scoate perna, treci din pat în fotoliu etc.). Dacă ţi s-a rupt filmul, reia număratul de unde crezi că te-ai oprit fără a te forţa;.încă din prima zi trebuie să înveţi şi metoda de  ieşire  din  Alfa,  de revenire în Bera. Pentru aceasta spune mentalo propoziţie de felul: „Număr rar de la l la 5, revin în Beta, sunt treaz, relaxat şi mă simt mai bine decât înainte".Deschide ochii undeva între 3 şi 4, iar la 5 eşti complet treaz şi relaxat".
Puteti citi cartea Autocontrolul pas cu pas, scrisa de Dan Seracu, precum si alte carti scrise de acesta pe blogul Biblioteca Gri.





2 comentarii:

  1. foate tare...seamana cu o autohipnoza...astept si alte materiale de genul asta...

    RăspundețiȘtergere